Den, kdy jsem byla dvakrát na obědě

Za prvé - Dneska je mezinárodní den žen, takže https://www.buzzfeed.com/jennaguillaume/feminists-dont-have-a-sense-of-humour-right?bffbmain&ref=bffbmain&utm_term=4ldqpgp#4ldqpgp. a https://www.buzzfeed.com/whitneyjefferson/celebrity-tweets-about-international-womens-day?utm_term=.ryEn4EWpg#.gxrR4nY5z

Dneska jsem hned ráno psala test z PE. Jediné, co chci, je mít víc bodů, než moje sousedka, která při testu podváděla (používala telefon). I kdybych měla mít 2 body a ona jeden, tak CHCI MÍT VÍC! Násedovalo PE s Mrs Evans - měla jsem ji poprvé  a šli jsme do počítačové učebny a všichni (kromě mě), dělali prezentace o technologii ve sportu. Vzhledem k tomu, že tu na prezentaci nebudu, píšu práci na výhody a nevýhody používání techniky ve sportu. Včera jsem jenom sbírala informace a dneska to něják sesumíruju do textu. Taky jsem psala svojí esej na business, fakt jsem se snažila, ale myslím(spíš doufám), že to bude možná tak dostatečné...
Stejnětak moje esej na psychologii, kterou si náš učitel Mr. Cross dal rovnou na stranu. Paráda, hned jsem se cítila o moc sebevědoměji ohledně svých esejí.
Na konci jsme měli dvouhodinovku v chemické laboratoři a né, nebyla to chemie, ale business. Probírali jsme otázky na A levely, takže kdybych je teď psala, dostanu 8/100. Super, co?
Pak jsem si byla něco odběhat, ale vůbec jsem to nestíhala, takže jsem se musela v rekordním čase osprchovat (a samozřejmě jsem si zapomněla ručník) a doběhnout na večeři, kterou jsem stejně nesnědla, protože po běhání nemám hlad, Pohodajahoda.
Večer jsem psala esej na business - mám paní Pedret a je na mě hrozně hodná, takže jsem nechtěla odevzdat nějákou odflákou práci, takže jsem ji opět psala asi 2 hodiny. Stejně dostanu podle mě tak 8/16 za snahu.
Jo a taky jsem si už zašila sukni - vypadá to hrozně, ale aspoň se nebojím, že mi jsou vidět kalhotky. Asi si v sobotu/neděli budu muset koupit nějákou novou (vypadá to na Háemko).
No, nic mějte se krásně, zítra mě zase čeká výběh s reprezentanty, tak mi držte palce, ať se aspoň udržím na konci první skupiny,,,,
Pac a pusu
Verča
PS: Úplně jsem tu zapomněla zmínit, že jsem byla dvakrát na obědě, jednou s holkama a podruhé s Míšou, aby nešla sama. :D Dobrý, co?
PS2: Vážně můj blog vidělo 1200 lidí? To není možný, ne?

Komentáře