Den, kdy jsem na chvíli vedla první skupinu v cross-country

Ráno jako obvykle. Čokoládová rolka, anglická snídaně, džus. První hodinu jsem měla volnou, takže jsem ji strávila v posteli. Klasika. Nejdřív jsem ale musela do kostela - dneska bylo kázání o Petrovi. Pak se zase zpívalo a už jsem si dovolila i nepatrně zvýšit hlas. Zatím si toho nikdo nevšimnul.
Pak business s Miss Pedret, tu mám fakt ráda, odevzdávali jsme Prep, takže doufám, že mi dá nějáké body za snahu. Volnou hodinu jsem využila k učení se na zítřejší test z terminologie z Businessu. Následovala dvouhodinovka tělocviku, kde jsem smolila svojí esej (jsem tak v půlce a to přeháním). A pak oběd (byl roastbeef!!!!) a běhání.
Dneska se rychlejší skupina rozhodla, že poběží okruhy kolem školy a vypadalo to, že se nikam nepojede, ale potom náš "trenér/učitel fyziky/řidič" prohlásil, že přece když tu sem, tak mě vezmou na výlet a jeli jsme do Epsonu. Bylo to pravé cross-country, protože jsme běželi jakousi stezkou pro koně (byli jsme 4 žáci), zhruba 5k. Byla to docela zábava až na to, že včera vyprané kalhoty můžu zase hodit do pračky.
Posíláme pac a pusu
Večer posilovna jako obvykle, jenom s tím rozdílem, že jsme s Míšou nestihly odcvičit, takže přišli kluci a musela jsem cvičit s nima. Moc jsem si jich nevšímala, ale stejně mě to jejich funění trochu rozptylovalo.
No nic, držte mi palce zítra na testík z Businessu, třeba dám aspoň půlku.
Pac a pusu.
V.

Komentáře