Den, kdy jsem (ne)psala test z Businessu - 1.3.2017




Ještě pořád se (trochu) s Míšou ztrácíme ve zdejším systému. V 7.15 nás vzbudí zvonek (pokud nás tedy nebudí zima v našem pokoji - prý jsme tu měly rozbité topení, ale i po "opravě" je tu teplota na dva svetry (ano, topení na max). Dneska jsme s Míšou konečně ochutnaly pravou britskou snídani - hash browns s fazolkami. To byla paráda! Pak jsme se odebraly na shromáždiště, kde, si 15 minut povídáme s naší tutorkou. Dneska byl speciální den, neboť je popeleční středa - šlo se do kaple, kde se sloužila opravdová (používám toto slovo ke vztahu k předchozímu dni, předtím to byla taková minipřednáška) mše. Naštěstí jsme s Míšou dostaly jakéhosi "průvodce", kde bylo napsáno i to, kdy se má vstávat a co se má říkat a zpívat. Dneska jsem se chtěla pokusit zpívat na hranici slyšitelnosti, ale bohužel paní, která stála vedle mě, zpívala s takovým zanícením (Ano, falešně a jindy, než měla), že mi to znemožnilo vůbec zpívat (málem jsme se s Míšou v jednu chvíli, kdy byla paní opravdu velmi dobře slyšet, rozesmály). Mše trvala přes celou první hodinu (kterou mám volnou) takže jsem pak zamířila rovnou na hodinu psychologie.
Už se v látce pohybuji daleko jistěji, ale některé zajímavosti mi zůstávají stále utajeny (ale nenápadně jsem se ptala rodilých mluvčích a také si nebyli zcela jistí, co jsme brali, takže jsem v klidu, tahle psychologie je něco jako velmi těžká neurobiologie). Pak mě čekala dvouhodinovka Businessu - bohužel, neboť v Čechách nemám možnost studovat Business, byla to pro mě španělská vesnice - ale pan Kidd (jeden z mých učitelů na Business, je hrozně hodný) mi půjčil učebnici a mohla jsem si v ní přečíst aspoň základy (mezitím, co můj nový spolužák zoufale škrtal své odpovědi). Pak následoval oběd!!! Jak jinak, než úžasný. (Obrázek je z večeře, pořád tu jím banány... :D)

Pak už mi zbývala jenom poslední hodina tělocviku, kde jsme brali dehydrataci. Fakt mě to baví, škoda, že něco takového nemáme v Čechách. A pak jsem pro změnu šla spát (marná snaha, v téhle zimě se tu nedá spát). Večeře byla na jedničku, jenom je mi líto, že si vetšina žáků nabere spousty jídla, ze kterého pak polovinu nechají, ale asi už to nebudu dál komentovat). Teď je study time, ve kterém bychom měly dělat něco produktivního, tak píšu blog a čtu učebnici Businessu.
Jinak tu mrholí a všichni chodí v kraťasech. 
Zatím pa.
Moje část pokoje (uklízečka nám přes dopoledne uklízí dokonce i stoly)

Vlevo je ono "fungující" topení





Komentáře