Den, kdy jsem předběhla svou cross-country skupinu

Ano!! Je to tak. Ale pěkně popořadě.
Ráno jsme s Míšou hrozně zaspaly. Dovolte mi to vysvětlit. Zvoní tu dvakrát - jednou jako budíček v 715 a podruhé v 740, to oznamuje, kdy jít na snídani. Slyšely jsme podle nás to "první zvonění" a no, znáte to, zůstaly v posteli na "5" minut. Asi po 8 minutách přemlouvání jsme se podívaly na telefon a s hrůzou zjistily, že jsme nejen zaspaly první zvonění, ale málem i snídani. Oblékly jsme se v nejrychlejším možném čase a utíkaly na snídani. Naštěstí jsme všechno stihly (jentaktak) a mohly jít do kaple. No, víte, jak jsem se tuhle chlubila, že všemu rozumím? No, tak dneska ráno v kapli jsme s Míšou stihly pochytit začátek a konec, ale no. Řečník mluvil hodně rychle (hmm, že si stěžuju zrovna já) a mumlal, takže jsme pochytaly tak slabou polovinu ftípků. Blbý, co?
Následovala dvouhodinovka PE, kde jsem zazářila, neboť nikdo kromě mě nevěděl odpověď na otázku proč creatin poškozuje játra. (Ano, poprvé na téhle škole jsem zažila obdivné pohledy a mručení).
Následovala psychologie s Miss Finnegan - prý chce dělat v létě Ironmana. Vracela nám naše eseje - moje byla ohodnocena jako level 3 ze 4. Prý jsem měla málo evaluace. No příště to musím zlepšit...
Následovalo spaní v pokoji (a prokrastinace, jak jinak) a cross-country běh.
Dneska jsme šli běhat kopce. Již jsem se se svojí skupinou zcela sžila a běhám s nimi moc ráda (a zaostávám čímdáltímmíň). Kopce mám natrénovány z Prahy, takže se mi běhalo (v rámci možností) dobře a několikrát se stalo, že jsem přesprintovala celou skupinu. Na konci jsme ještě soutěžili s naším učitelem a porazila jsem ho (!!!). Nějáký pán, co jsem ho nikdy neviděla, mi hrozně gratuloval. :D
Pak už následoval bedminton s učitelem, který se líbí snad celé škole, jenom má celá škola smůlu, protože má krásnou malou holčičku.
Vyhrály jsme tři zápasy v řadě!!

To je on (foceno na tajňačku a není tam vidět)
Večer jsem pak šla na přednášku pána, jehož jméno jsem úspěšně zapomněla, ale radil Cameronovi s jeho vítěznou kampaní v roce 2015. No, pán byl vtipný, vzdělaný, ale nevěřím, že to šlo takhle hladce a bez korupce (teď to zní, jakože ho obviňuju bez důkazů, ale pár tahů, co udělal, nemohlo být legální, také se jim při otázkách vyhnul obloukem).
Večer posilovna a spát. Zítra mám první tři hodiny volné - odpadá nám dvouhodinovka Psy, ale musím napsat další esej, takže no. Tentokrát spát nemůžu.
Mějte se krásně.

Komentáře