Den, kdy jsem stačila svojí cross-country skupině

Ráno jako obvykle, kromě toho, že se nešlo do kaple, ale na schůzi o "našem" zítřejším charitativním večeru. Nacvičovala se písnička na zítra (ano, my s Míšou budeme taky zpívat... Marry you od Bruna - natáčela jsem to, ale bohužel je to nepublikovatelné, protože jsme tam s Míšou hodně slyšet noa jak už jsem se zmínila, nejsme úplně nejlepší zpěvačky) a taky se rozdávaly úkoly (máme na starost věšení kabátů, až taková důvěra nám byla svěřena). Pak následovaly hodiny (dnes se mě kluk z Upper six snažil přesvědčit, že jsem ve špatné učebně, ale byl to on, kdo byl blbě, chichi). Business byl fakt zábava a taky jsem tomu rozuměla, takže paráda!! Na psychologii probírali starý test, takže jsem tam jenom seděla a nechápavě koukala (někteří studenti vypadali dost podobně jako já). Pak jsem měla hodinu volno, takže jsem šla oslavit světový den knih, kam jinam, než do knihovny (dočetla jsem knížku!!). Následovala velká přestávka a toustík s holkama. A pak dvouhodinovka PE. Brali jsme psychologii sportovce. A áno, příští středu píšu svůj první test. Hrozně se bojím. Látce rozumím, jenom se musím naučit přiřadit názvy teorií k psychologům.
A potom následovalo cross-country. Bylo nás podstatně víc, než minule (+ jedna reprezentantka Británie v triatlonu + v přespoláku + kluk, co byl se sborem (sólista) na Keplerovi a znal "Jarmilku" :D + další dva mladší kluci) a byli jsme odvezeni na kopec, kde se jel v roce 2012 olympijský závod v cyklistice. Oběhli jsme zkušební kolečko a pak jsme seběhli dolů, kde na nás čekal učitel s naším minibusem a naložil nás (tomu říkám full-service). Na konci jsme museli přebrodit řeku, byla to fakt sranda a tenhle běh jsem si opravdu užila..
Miss české mokré běžecké boty

Paráda, co? (Připomnělo mi to Velkou Kunratickou). Pak už jen výlet do městečka (musela jsem si objednat novou sukni, neboť jsem si tu svojí zvládla roztrhnout (Veroniko, kup si tuhle, ta něco vydrží, né jako ta z Hmka....) a posilovna (opět zabraná rugbysty, paráda, nemůžou tam chodit jindy?). 
Už nám teče teplá voda a máme teplo v pokoji.
To zatím vše, mějte se krásně,

Komentáře