Den včerejšek a den, kdy jsem měla poslední cross-country lekci

Tyjo, jsem teď trochu naměkko. Všechno vysvětlím.
Včera ráno jsme měly s Míšou prezentaci o České republice. Podle ohlasů byla úspěšná (obzvlášť ta část, kde jsme pouštěly, jak náš ředitel zpívá jako punker a také podle zmizelých ochutnávek...). Zbytek jídla (tousty s Májkou) jsme odnesly do jídelny a dneska mi paní kuchařka chválila, že to bylo moc dobré :D.
Taky jsem včera omylem zatáhla dvouhodinovku psychologie, protože jsem věděla, že tam naše učitelka nebude a zůstala jsem rovnou v Housu a psala si úkol na tělocvik. Očividně jsem se měla minimálně ukázat, ale co se dá dělat, že...
Místo tělocviku jsme se dívaly na Rugby (náš spolužák hrál) - bylo to myslím čtvrtfinále Anglické ligy - o důležitosti zápasu už svědčí to, že jsme se na zápas mohli dívat v televizi.. A hádejte? Ano, vyhráli. Nádherná ukázka sportovní psychologie (už se ze mě stává expert) - na začátku prohrávali, ale díky úžasnému útoku vyhráli dokonce o 9 bodů. Také jsem se naučila dost o pravidlech rugby, takže to byla velmi přínosná hodina.
Večer jsem byla v divadle. No, dobře, byla to GSCE z Dramatu, ale vypadalo to jako v opravdovém divadle. Světla, kostýmy, výkony. Nádhera. Jenom ,bohužel, jsem měla potíže s porozuměním hře. Nebylo to kvůli mé angličtině, ale jestli jste někdy viděli Pěnu dní v Divadlu v Dlouhé, tak jsem odcházela s dost podobným pocitem...
Míša nešla, ale šla jsem s holkama s housu, takže jsem si to docela užila. :)
Dneska ráno jsem měla psát test z Businessu, ale vzhledem k tomu, že jsem nebrala nic podobného, tak mi byla povolena učebnice i slovník. (Zvládla jsem otázku číslo jedna na plný počet bodů!! Jako jedinou, co si budeme povídat).
A pak!! přišel tělocvik a s ním i test, který jsme psali (psala jsem o něm). A hádejte, co jsem dostala!!! B! 16/21 - A víte, co je ještě lepší? Ta slečna, co při tom testu podváděla s telefonem měla o bod míň, než já! Chá! Z toho jsem opravdu nadšená.
A pak přišlo to smutné. Poslední hodin cross-counry. Opravdu se mi po tom bude stýskat. Zvlášť po holkách (Marta - GB repre v triatlonu a Phoebe, neuvěřitelná běžkyně). Dneska jsme se odvážili vyběhnout na Boxhill (samozřejmě jsme se pod něj nechali dovést školním autobusem), kde byla olympijská cyklistika. No, co si budeme povídat, půlku jsme s holkama vyšly. A nahoře na nás čekalo překvapení - naši učitelé nám každému koupili horkou čokoládu a společně jsme si ji vypili.
Achjo. Bude se mi po nich hrozně stýskat.
Holky ze skupiny

Teď jsem v housu a "učím" se na svůj zítřejší testík z psychologie - no, doufám, že dostanu nějáké body za snahu.
Držte mi palce.
PS: Dneska jsem dostala pohled a dopis - oba z Pardubic. Mockrát děkuju, pokusím se zprovoznit Postisimo a odpovědět.

Komentáře