Včerejší den a den, kdy jsem psala svojí první pořádnou anglickou esej

Moc se omlouvám, včera jsem nestihla přidat sem příspěvek - psala jsem totiž esej na psychologii. Taky jsem se učila na PE test, který píšu zítra. Držte mi palce ať dám aspoň půlku bodů (za snahu bych snad něco dostat mohla). Ta "esej" byla hrozná. Mám 2700 znaků a to jsem to popsala jaksi... no... povrchně. A to jsem to psala 2 hodiny. No, uvidíme. Dneska jsem měla jenom dvě hodiny, takže jsem šla ráno do knihovny (naučit se na test na PE) a pak se potkala s Míšou a konečně jsme se vyfotily v kostýmcích (i s mojí roztrženou sukní). (Slyším jásot u nás doma).

 Pak jsem šla na Business a tělocvik (kde se psal testík ze všeho, co brali předtím, než jsem přijela, takže jsem se další hodinu učila na test z PE. Pak už byl oběd (našla jsem si novou kamarádku) a příprava na další cross-country výběh. Tentokrát nebylo tempo tak ostré (asi vyčerpání po víkendu) a dokonce jsem dohlédla na čelo (no dobře, občas). Pak jsem si šla zahrát bedminton. Byla to fakt sranda a máme super učitele, jenom je nás tam tak 30, takže se musíme rychle střídat (a hrajeme ve dvojicích vždycky do 7mi bodů).
JESTLI ČTE TUHLE DALŠÍ ČÁST NĚKDO Z VEDENÍ ŠKOLY, TAK JSEM SI JI VYMYSLELA, ABY TO BYLO ZAJÍMAVĚJŠÍ.
Potom jsme šly s Míšou do města (úplně stále "nechápeme" zdejší systém), vyzvednout sukni, protože nám v 1700 zavírají a my bychom to v "normálním" čase nezvládly. Sukně mi samozřejmě neseděla, takže jsem si koupila vodu a šly jsme zpět. Míša šla na malování a já psát esej z psychologie. Jenže nám nikdo neřekl, že večeře je dřív, takže jsme to zjistily až pozdě a na mě zbyla vegetariáská večeře (a jak jsme se na PE učili, to není vůbec zdravé, neboť naše tělo nedostává vitamin D a B12 a taky železo).
No nic, vydávám se do posilovny (jako obvykle nejdou přidat fotky).

Komentáře