Den, kdy jsem bezela zavod MS


Dnesni vitez

Rano me Tonda vzbudil s tim, ze za 15 minut jede autobus. Jenom se blbe podival a bus jel v 11.00 a ne v 10.00. Co na to rict. Matlak. Tak jsem se v klidu najedla a prevlekla. Pak bus do Vilijandi, kde se bezelo middle distance - nejdrive muzi a pak zeny.
Mela jsem dost casu, tak jsem sla jeste behat. Nasla jsem si lesni cestu a vydala se po ni. Byla opravdu krasna, stromy kolem, nikde nikdo. Najednou se proti me vynoril bezec. Tak jsem si rikala, ze je to asi dobra bezecka cesta a pripravovala se na to, ze mu zamavam. Ehm. Po chvilce, co jsme se k sobe priblizovali, mi doslo, ze neco neni v poradku. Drzel mapu a mel cislo. Takze jsem zvladla vbehnout primo do zavodu. Spravne maji tedy behat v lese, ale co se dalo delat, musela jsem to otocit a jit behat jinam.
Jinak jsme dneska vubec nepracovali, neb pro nas nebyla prace, takze jsme sledovali zavod a dosli si 2x na obed i na veceri (byla fakt dobra!). Taky to vsechno toci Cesi, takze nas vzali do zakulisi prenosoveho vozu.
Jo a proc vlastne Tonickovi rikam matlak? Vcera jsme se s Tondou vsadili, ze nepresvedci jeho milovanou Dagny, ze mi da smenu na parkovani na patek, kdy uz pracovat nemam. Uz si presne nepamatuji, jak jsme dosli zrovna k tomuhle, ale vsadili jsme se o jednu Rimi tycinku. A dneska mi nase vedouci opravdu oznamila, ze jdu na parkovani. Jenze to myslela vazne. Tonda to proste zmatlal. Klasika.
No, tak takhle se tu mame, uz jsem to psala vcera, ale napisu to radsi jeste jednou. Tondovi nefunguje mobil, takze paklize se mu snazite dovolat, nepujde to. Tak asi tak.
Dnesni obed

Pracovni nasazeni vsech Cechu je tak velke, ze to pak v buse vypada takhle

Nas vedouci cateringu, ktery je jedna z nejvtipnejsich osob, co jsem kdy potkala. Vecne zmateny, netusici a ztraceny. 
Moc se omlouvam, ze tenhle prispevek je tak kratky, ale uz se mi jednou smazal...

Komentáře