Volny den

Tonda si stezoval, ze jsou moje prispevky cimdaltim kratsi - asi je to tim, jak jsem unavenejsi a unavenejsi. 
Nastesti jsme dneska meli volny den. Jenze misto toho, abych se rano vyspala, si zacala Rutha poustet videa nahlas a nahlas se bavit s ukrajinkou, ktera umi anglicky jeste min nez ona. A to se cele odehravalo prosimpekne v 6 rano. Tak asi tak. Jinak tu porad prsi a prsi, takze kdyz jsme dorazili do centra, byli jsme uplne promoceni. Chtela jsem si v sekaci koupit holinky, ale zadne tam nemeli, takze moje boty jsou zcela promocene (mely by byt nepromokave, ale udelala se mi v nich dira, dikybohu, ze tu mam sve stare konversky (zejo mami), ktere nosim v dobe nejvetsi krize. 
Ve meste jsme zasli do botanicke zahrady (to, ze jsou muzea dnes zavrena jsme nastesti zjistili uz v infocentru, takze jsme se tam neplahocili zbytecne), kde jsme, zcela necekane, opet potkali Cechy. Nebylo mi uplne nejlip, tak jsem se busem vratila na gympl. Chtela jsem si jit lehnout, ale zakecala jsem se s Italem (dobra vec je, ze si tu clovek ma porad s kym povidat a taky.. Dagny mi rika Ta ukecana, takze si asi dokazete predstavit, co je tim mineno.)
Mezitim se Tonda stihnul vratit a osprchovat a byl cas jit na medailovy ceremonial. Bylo to velmi pusobive. Myslim, ze nejvetsi radost mel stribny Francouz, ktery skakal do vzduchu. Trochu jsme se stydeli a nedosli jsmr poprat Cechum. Tak jim aspon drzime palce na dalku a na zitra.
Zitra zas antidoping a brzke vstavani. 
Tak pac a pusu! 


Komentáře